Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 04:33
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Żabka przeszła remodeling

Wizerunek żabki w logotypie na żółtym tle zastąpił minimalistyczny znak oparty na liternictwie i zgodny z trendami designu. W ślad za nowym logo zmieniła się też identyfikacja wizualna wewnątrz sklepów – wystrój stał się jaśniejszy i bardziej nowoczesny, a nawigacja w sklepie łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Zmodernizowane sklepy, obok dobrze znanego asortymentu, zyskały rozszerzoną ofertę przekąsek, ciepłych i zimnych napojów na wynos oraz dań gotowych. Sieć rozwijała także pakiet usług dodatkowych pozwalających na realizację przy okazji zakupów innych codziennych obowiązków, choćby na zapłacenie rachunków.

Dokonaliśmy jednego z największych remodelingów sklepów w Europie, angażując w ten proces niemal wszystkie departamenty naszej firmy. Od 2016 roku zmodernizowaliśmy ponad 4 tysiące sklepów, otwierając jednocześnie 2500 nowych lokalizacji. Dokonaliśmy kluczowych zmian nie tylko w identyfikacji wizualnej sklepów, ale także w asortymencie, aranżacji oraz wyposażeniu. Nowy, otwarty na zmiany format przyciągnął o 20 proc. więcej nowych klientów i pozwolił nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby konsumentów. Żabka, dzięki zmianie formatu, była gotowa na transformację cyfrową i odpowiedzialne działanie w zakresie środowiska naturalnego i najbliższego otoczenia. Dziś to jedna z najbardziej dynamicznych i najszybciej rozwijających się sieci convenience na świecie – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu firmy Żabka Polska.

Trwający od lipca 2016 roku do końca września 2020 roku remodeling ponad 4 tys. placówek sieci zajął łącznie blisko 462 tys. godzin pracy wielu zespołów remontowych, pracujących zarówno nad zmianą wnętrz sklepów, jak i montażem nowego wyposażenia, regałów czy oświetlenia. Największą dynamikę liczby zmodernizowanych sklepów Żabka zanotowała w 2018 i 2019 roku, kiedy średnio remodelowała aż 4 sklepy dziennie. Przekształcenie jednego sklepu trwało ok. 111 godzin.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

zb.t. 11.10.2020 14:04
najlepsze są te angielsko podobne zwroty

purysta językowy 11.10.2020 14:12
Zapodaj po słowiańsku.

pstrąg 08.10.2020 10:22
Jak dla mnie najważniejsze że w niedzielę czynne.

Anton 08.10.2020 08:10
Odnowili kosztem ajentów, doprowadzając setki ludzi do ruiny. Wymyślają codzień nowe wytyczne, tzn. szykany i jak tu zabrać więcej kasy wyrobników. Dla mnie to nadal zapyziała buda dla meneli z piwskiem.

Jaś 07.10.2020 21:46
I co z tego, jest napisane, czynne do 23.00 a o 22.01 już zamknięte i pani krzyczy, pan nie szarpie czynne do 22.00

kasta 07.10.2020 21:27
Ja już nie pamiętam jak wcześniejsze logo Żabki wyglądało.

Żaba 07.10.2020 21:17
??????bardzo ciekawy artykuł..... wręcz niesamowite... nieprawdopodobne....... nieważne o czym ... ważne byle był ????

Badu 07.10.2020 21:26
Kamilku, zazdrość to brzydka cecha. Nie każdy czeka co mu podyktuje burmistrz tylko próbuje innych tematów, niekoniecznie wódczanych.

częsty klient 07.10.2020 21:16
Fajna zmiana na pewno na plus.

szczeżuja 07.10.2020 19:08
Ropuchy śmieją się szerzej!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama