Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 13 stycznia 2025 10:36
Reklama
Reklama

Zadbaj o swoje serce i skorzystaj z bezpłatnych badań przesiewowych

Serce, symbol miłości i najważniejszy narząd ludzkiego ciała, będzie tematem kolejnego wydarzenia organizowanego w Atrium Molo. W najbliższą niedzielę, w trakcie ogólnopolskiej akcji wspierającej profilaktykę chorób serca „Zadbaj o swoje serce”, będzie można skorzystać z bezpłatnych badań przesiewowych, konsultacji dietetycznych i lekarskich oraz przekonać się, że wysiłek fizyczny sprzyjający zdrowiu nie musi być trudny i nieprzyjemny.
Gospodarzem szczecińskiej edycji imprezy już po raz trzeci będzie centrum handlowe Atrium Molo (centrum handlowe przy ul. Mieszka I w Szczecinie).. Event „Zadbaj o swoje serce” odbędzie się już w najbliższą niedzielę, 18 września, w godzinach 10.00 - 18.00. W trakcie trwania wydarzenia będzie można skorzystać  z bezpłatnych badań przesiewowych: wykonać EKG oraz analizę składu ciała, sprawdzić poziom glukozy, cholesterolu czy zmierzyć ciśnienie tętnicze. Klienci będą mogli ponadto skorzystać z darmowych konsultacji z dietetykami czy trenerami personalnymi.
 
Włączając się w organizację tej imprezy chcemy uświadomić szczecinianom, jak ważna jest profilaktyka i zapobieganie chorobom serca, które są jedną z najczęstszych przyczyn zgonów w Polsce. Podczas naszego wydarzenia umożliwimy bezpłatne badania, będziemy też podkreślać, jak istotna w tym procesie jest właściwa dieta oraz odpowiednia ilość wysiłku fizycznego. Będzie można skonsultować się z dietetykami oraz trenerami fitness, a w specjalnej strefie ruchu pokażemy, że sport nie musi być trudny czy męczący, ale może stać się pasją i przyjemnym nawykiem po ciężkim dniu pracy. Serdecznie zapraszamy do udziału w akcji, zwłaszcza że jej temat to szalenie ważna kwestia, o którą każdy z nas powinien zadbać jak najwcześniej – mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.
 
Współorganizatorem akcji „Zadbaj o swoje serce” jest firma Telemedycyna Polska. Wydarzenie odbywa się co roku w centrach handlowych w całej Polsce. Koncepcja oraz realizacja projektu została wyróżniona w VII edycji prestiżowego Plebiscytu Liderów Ochrony Zdrowia. Event otrzymał także pierwszą nagrodę w plebiscycie Know Health w kategorii „Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia”.
Ada Wysocka

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama