Inwestycja została podzielona na dwa zadania. Cześć tzw. A obejmuje prace w torze nr 1 o długości ponad 13 km, a część B roboty w torze nr 2 o długości niemal 13 km oraz prace na stacji Krzywin Gryfiński. Termin realizacji przedsięwzięcia będzie wynosi siedem miesięcy.
Zadanie w torze nr 1 ma realizuje Porr Polska (19,72 mln zł netto). Jeśli chodzi o część B, to zadanie realizuje spółka Bug Verkehrsbau (18,93 mln zł netto). Budżet PKP PLK dla części A wynosi 21,11 mln zł netto. Jeśli chodzi o budżet dla części B, to jest 18,36 mln zł netto.
Nadodrzanka należy do kluczowych linii kolejowych. Prowadzi z Wrocławia do Szczecina przez Brzeg Dolny, Wołów, Głogów, Nową Sól, Zieloną Górę, Rzepin, Kostrzyn i Gryfino. Trasa stanowi ważny element korytarza transportowego C-E 59 łączącego Skandynawię z południem Europy.
Napisz komentarz
Komentarze