Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 20:46
Reklama dotacje rpo
Reklama

Nie znajdziesz produktów reklamowanych przez yuotuberów. Skutek Pandora Gate

Afera, która wstrząsnęła polskim internetem ,odbija się na zarobkach gwiazd sieci. Ze sklepów znikają produkty sygnowane nazwiskami youtuberów. Nie, nie wykupują ich klienci.
Nie znajdziesz produktów reklamowanych przez yuotuberów. Skutek Pandora Gate

Autor: iStock

– Zdecydowaliśmy się wycofać ze sprzedaży artykuły sygnowane logo Team X. W przypadku drogerii internetowej nastąpi to jeszcze dzisiaj. Natomiast wycofanie tych produktów z drogerii stacjonarnych jest pewnym procesem i zajmie nam 1-2 dni – powiedziała Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa sieci Rossman w rozmowie w portalem wiadomościhandlowe.pl.

Powód? Pandora Gate.

Cel: nieletnie fanki

Kilka dni temu na YouTube Sylwester Wardęga ujawnił mroczną tajemnicą polskich celebrytów internetowych. Jeden z bardziej znanych – Stuu – umawiał się z nieletnimi fankami. Częstował je alkoholem, prowadził erotyczne rozmowy w sieci, zapraszał do siebie.

Jedna z dziewczyn wyznała, że niewiele pamięta z wieczoru spędzonego z youtuberem, a rano obudziła się obok niego w łóżku.

Okazuje się, że o sprawie wiedziało wiele osób, a inny celebryta – Marcin Dubiel – miał postępować podobnie. Uwodzili oni dziewczyny w wieku 12-15 lat.

Do 14-latki Stuu pisał np.: „Chcę zawiązać moje nóżki z twoimi”. W innych wiadomościach wręcz proponował romans, chociaż zdawał sobie sprawę z wieku dziewczyny.

„Ja właśnie mam dziwne uczucie. Tak, jakbym nie wiem, musiał patrzeć za plecy, czy policja nie łapie, bo się z Tobą spotykam. I czy nie będzie tak, że odczujemy bardzo różnicę wiekową i będzie dziwnie, że ci będzie np. dziwnie chodzić ze mną albo mi z Tobą. Nie spotykam się normalnie z laskami, co mają 14 lat” – pisał Stuart.

Team X na cenzurowanym

Najgorsze jest to, że to fani wielu dzieci i nastolatków. Zarabiali na tym, reklamując różne produkty lub wypuszczając na rynek inne – sygnowane własnym nazwiskiem. I to właśnie te towary znikają teraz ze sklepowych półek.

Rossman wycofał np. kosmetyki, które powstały ze współpracy marki Ingrid z członkiniami Team X, m.in. Agatą „Fagatą” Fąk czy też Natalią „Natsu” Karczmarczyk.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

I LUBIĘ UJEŻDZAĆ BYKA HA HA AH Z WSI HA HA AH 11.10.2023 21:43
JA KUPUJE TYLKO CO JAREK AH AH AH https://youtu.be/cu71GN-iQN0

aha 11.10.2023 19:00
Bo przestępcy nie mają prawa dyktowac trendów.

A. Żmijewski 11.10.2023 18:03
Dobrze że ogrodowe pomidory szklarniowe nie potrzebują reklamy u tych internetowych zboków pyr pyr pyr

Klient 11.10.2023 20:41
Bardzo smaczne. Polecam.

6 RAMIENNY DAREK Z WARSZEWA HA HA AH 11.10.2023 21:40
DAJ JUZ SPOKÓJ HA HA AH ALE CZY TE POMIDORY SA TAK CZERWONE JAK DŁUGOBORSKI AH AHA H CZY TYLKO PO SPOŻYCIU MA SIE CZERWONĄ KREW HA HA AH JAK JEGO HASŁO HA HA HA Z PIS PUKU I PLAKATÓW WPROST VZ DOPY HA HA AH

CO TO ŻA RÓŻNICA JAKA DZIU RA HA HA AH PYR PYR PYR HA HA AH I NA WARSZEWO AH AH AH 11.10.2023 22:14
LEPSZE SĄ OGÓRY HA HA AH ZAKIŚ OGÓRA HA AH AH

kiełek 11.10.2023 15:36
Teraz wstyd? Za późno!

oczywiste 11.10.2023 12:31
To musiało się tak skończyć.

ReklamaEPI-AKCJA Fundacji "Normalnie" 08.11.-09.12.2024
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama