Kiedy w weekend zadzwoniliśmy do sieci, dowiedzieliśmy się od konsultanta, że biuro prasowe będzie czynne dopiero w poniedziałek, a klienci niech się dowiadują w biurze abonamenta.
Zapytaliśmy jaka jest przyczyna niemożności dodzwonienia się we wskazanym rejonie. Czy przez cały weekend ludzie muszą być pozbawieni jakiejkolwiek informacji nt. awarii? Dlaczego na stronie internetowej nie został zamieszczony stosowny komunikat?
Oto jaką dostaliśmy odpowiedź:
Mieliśmy problemy z działaniem w Gryfinie jednego z systemów, ale zostało to naprawione i od wczoraj od ok. godz. 8.30 wszystko funkcjonuje prawidłowo. Natomiast nie dotyczyło to Bań i Lubanowej, gdzie sieć pracowała cały czas bez zakłóceń. Klientów możemy tylko przeprosić za zaistniałą sytuację. Oczywiście zawsze mają też prawo do złożenia reklamacji, które rozpatrzone będą w oparciu o rzetelną analizę wszelkich okoliczności sprawy.
Arkadiusz Majewski
Starszy Specjalista
Dział Komunikacji Korporacyjnej
Napisz komentarz
Komentarze