Meble za ponad 50 tys. zł z gabinetu nr 25 zniknęły, sali ślubów też już tam nie ma. A co jest? Właśnie dzisiaj (13 marca 2018 r.) wnoszono i ustawiano nowe meble za prawie 20 tys. zł. Po co i dla kogo?
-Sala 25 zostanie przeznaczona do pracy Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego. Podkreślić należy, że ostatnie klęski żywiołowe w postaci huraganów i powodzi zobowiązują samorządy do szczególnej staranności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańców. Do tej pory Urząd nie dysponował miejscem odpowiednim do pracy w sytuacjach kryzysowych. Dodatkowo sala ta służyć będzie szkoleniu pracowników, radnych, sołtysów, co umożliwi realizację celów statutowych Gminy w zdecydowanie szerszym zakresie – informuje redakcję igryfino sekretarz Ewa Sznajder.
Remont pomieszczenia trwał od października 2017 r.
O zmianach w sali nr 25 napisaliśmy m.in. tutaj:
http://www.igryfino.pl/wiadomosci/4858,kuna-siedzi-na-wyscielanym-krzesle-czyli-gdzie-zni
http://www.igryfino.pl/kat-189,a,25696,najpierw-zlikwidowali-sale-slubow-a-teraz-kupuja-m.html
http://www.igryfino.pl/wiadomosci/25725,kupia-meble-za-prawie-19-tysiecy-zlotych
http://www.igryfino.pl/kat-189,a,27044,styropiany-od-miesiecy-stercza-z-okien-umig.html
http://www.igryfino.pl/wiadomosci/25798,andrzej-zlota-raczka-remontuje-byla-sale-slubow-wi
http://www.igryfino.pl/kat-189,a,27187,konserwator-zatrzasnal-sie-w-urzedzie.html
Napisz komentarz
Komentarze