Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 14:44
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

To oni wybiorą koordynatora ds. komunikacji

Zastępca burmistrza Gryfina Tomasz Miler lubi pisać. Wiceburmistrz Paweł Nikitiński opowiada ciekawe historie. Beata Blejsz współdecyduje o wydawaniu gminnych pieniędzy. Ewa Sznajder, organizując pracę urzędu, m.in. wysyła mediom odpowiedzi na pytania zadane władzom gminy. Razem spotkają się w komisji rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze - koordynator ds. komunikacji.

Utworzenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Gryfinie nowego stanowiska koordynatora współpracy z mediami wzbudza spore kontrowersje wśród wielu mieszkańców gminy. Burmistrz Mieczysław Sawaryn 24 stycznia 2018 r. powołał 4-osobową komisję mającą przeprowadzić nabór na koordynatora ds. komunikacji.

Skład komisji rekrutacyjnej:

Paweł Nikitiński - przewodniczący komisji,

Tomasz Miler - członek komisji,

Beata Blejsz - członek komisji,

Ewa Sznajder - członek Komisji.

Komisja rekrutacyjna dokona wstępnej selekcji polegającej na analizie złożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.

Przeprowadzi także rozmowę kwalifikacyjną.

Jak już informowaliśmy, na stanowisko koordynatora ds. komunikacji aplikuje jedna osoba.

 

O wymaganiach, które powinien spełniać kandydat, napisaliśmy tutaj:

http://www.igryfino.pl/wiadomosci/26773,pojdzie-na-wspolprace-nabor-na-koordynatora-ds-kom


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama