Zapytaliśmy zatem, ilu chętnych zgłosiło się do tworzenia polityki informacyjnej w gminie Gryfino i komunikowania się w imieniu władz samorządowych z mediami oraz mieszkańcami, a także kiedy będzie przeprowadzony drugi etap naboru. Dzisiaj otrzymaliśmy odpowiedź od sekretarz Ewy Sznajder.
-W odpowiedzi na Pańskie zapytanie dotyczące naboru na stanowisko urzędnicze - koordynator ds. komunikacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Gryfinie informuję, że w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta. W najbliższych dniach zostanie ona zweryfikowana przez komisję rekrutacyjną – informuje portal igryfino sekretarz Ewa Sznajder.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku koordynatora ds. komunikacji:
1. przygotowanie zasad polityki informacyjnej w gminie Gryfino, w szczególności obejmującej sposób przygotowania i prezentacji treści informacyjnych w mediach tradycyjnych, społecznościowych oraz własnych kanałach informacyjnych,
2. wdrożenie polityki informacyjnej, w szczególności koordynacja działań poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,
3. inicjowanie i prowadzenie akcji informacyjnych z zakresu komunikacji z mieszkańcami gminy Gryfino, z potencjalnymi nowymi mieszkańcami, turystami oraz z przedsiębiorcami.
Wybrane wymagania od kandydata to m.in.:
1. wykształcenie wyższe (wymagany profil: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, public relations, prawnicze, administracyjne lub pokrewne),
2. co najmniej trzyletni staż pracy lub prowadzenie co najmniej trzyletniej działalności gospodarczej w zakresie realizacji zadań określonych w ogłoszeniu,
3. znajomość stosowania przepisów prawnych z zakresu realizowanych zadań, a w szczególności ustawy Prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych,
4. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
5. znajomość specyfiki i problemów gminy Gryfino,
6. znajomość zasad funkcjonowania radia, telewizji i prasy,
7. biegła znajomość obsługi komputera,
8. umiejętność redagowania tekstów,
9. znajomość zasad komunikacji oraz łatwość wystąpień publicznych.
Napisz komentarz
Komentarze