Odpowiadając na pytanie dotyczące kosztów remontowych poniesionych przez Urząd w związku z przenosinami dwóch wydziałów do pomieszczeń banku informuję, że koszt przystosowania pomieszczeń dla pracowników Urzędu w banku wyniósł 13 tysięcy złotych.
Całość prac remontowych wykonał pracownik Urzędu. Do wyposażenia pomieszczeń w banku wykorzystano część mebli, które już wcześniej były użytkowane przez pracowników przenoszonych wydziałów. Dokupione zostały jedynie meble i elementy wyposażenia niezbędne do funkcjonowania wydziałów za kwotę 26 791,87 zł.
W czasie remontu, czyli za miesiące maj i czerwiec Urząd zapłacił jedynie ryczałtową kwotę czynszu za całą wynajmowaną powierzchnię w banku w wysokości 10 zł za miesiąc.
Kwota miesięcznego czynszu za wynajem pomieszczeń w banku była przedmiotem negocjacji i zakończyła się sukcesem Urzędu. Wynosi obecnie 10 zł/m2. Całkowita powierzchnia wynajmowanych pomieszczeń to 423,7 m2.
Sekretarz Miasta i Gminy Gryfino
Ewa Sznajder
Napisz komentarz
Komentarze