Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 20:18
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Będę tę panią „załatwiać w aksamicie” – deklaruje lekarka

Z przychodni „Chrobry” w Gryfinie korzysta wiele osób i podobnie jak w innych zakładach służby zdrowia - jedni są bardziej zadowoleni, inni mniej. Pani doktor na pytanie o wydłużanie swojej przerwy śniadaniowej w czasie pracy od razu wiedziała, w sprawie której pacjentki przyszliśmy. – Jest wręcz odwrotnie. Zdarza się, że w biegu kończę zaczętą bułkę. Owa pacjentka często zachowuje się roszczeniowo. Wymusza natychmiastowe załatwianie swojej sprawy. Nie przypominam sobie, żebym w stosunku do tej pani zachowała się niegrzecznie. Poprosiłam tylko, że chciałabym skończyć śniadanie. Cóż, mogę tylko obiecać, że załatwiać w przyszłości będę tą panią „w aksamicie” - odpowiedziała pani doktor.

Autor: TWS

Kierownik przychodni Joanna Kostrzewa wyraziła zdziwienie, że owa niezadowolona z usług i zachowania  lekarki pacjentka nie zwróciła się ze skargą do kierownictwa przychodni. Joanna Kostrzewa zapewnia, że zajęłaby stanowisko w tej sprawie.

TWS

Sytuację w przychodni „Chrobry” opisaną przez mieszkankę Gryfina przedstawiliśmy tutaj:

http://www.igryfino.pl/wiadomosci/23709,skandaliczne-zachowanie-lekarki-list-czytelniczki



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama