Chodzi o projekt w ramach Działania 8.3 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
I. OPIS PROJEKTU
Projekt będzie obejmował:
1. Wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w obszarze edukacji z zakresu kształcenia kompetencji kluczowych.
2. Tworzenie w szkołach i placówkach realizujących podstawę programową kształcenia ogólnego warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu.
3. Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych.
4. Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wsparcie ucznia młodszego, przy czym ostateczny zakres projektu określony zostanie z wybranym Partnerem po sporządzeniu diagnoz szkół uczestniczących w projekcie.
II. CEL PARTNERSTWA
Celem partnerstwa jest wspólne przygotowanie i realizacja projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.3 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
III. ZAKRES ZADAŃ PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI W PROJEKCIE PRZEZ PARTNERA:
1. Opracowanie koncepcji działań merytorycznych projektu oraz przygotowanie wniosku o dofinansowanie we współpracy z Wnioskodawcą.
2. Wdrożenie innowacyjnych narzędzi edukacyjnych w szkołach podstawowych i gimnazjalnych – z wyłączeniem TIK.
3. Organizacja i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych komplementarnych do wdrażanych narzędzi edukacyjnych – z wyłączeniem TIK.
4. Działania związane z realizacją przedstawionej oferty.
IV. WYMAGANIA DLA PARTNERA:
1. Udokumentowane doświadczenie w działalności szkoleniowej lub edukacyjnej.
2. Posiadanie potencjału finansowego, kadrowego oraz techniczno–organizacyjnego niezbędnego do realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi projektu.
3. Doświadczenie jako Beneficjent/Partner w realizacji co najmniej 3 projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w obszarze edukacji. Wartość zarządzanego budżetu w każdym projekcie wynosiła co najmniej 2.000.000,00 zł .
4. Doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu EFS w ramach perspektyw finansowych 2007-2013 i 2014-2020 z zakresu przygotowania szkół do wdrożenia produktu innowacyjnego opracowanego ze środków EFS, obejmujące:
a) wdrożenie produktu, o którym mowa w ust. 5 w co najmniej 20 szkołach/placówkach oświatowych,
b) przeszkolenie co najmniej 100 osób (użytkowników/nauczycieli) do korzystania z wdrażanego produktu, o którym mowa w ust. 5,
c) przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o szkoły lub placówki wsparcia dziennego z min. 300 dziećmi z zakresu wdrażanego produktu innowacyjnego, o którym mowa w ust. 5.
5. Prawo do wdrażania innowacyjnych produktów edukacyjnych w obszarze kształtowania kompetencji kluczowych u dzieci i młodzieży na poziomie szkół podstawowych lub gimnazjów lub szkół ponadgimnazjalnych.
Napisz komentarz
Komentarze