- Moim zdaniem jest to kpina, brak szacunku wobec klienta. Poczta przecież pobiera opłatę za dostarczenie przesyłek w określonym terminie. Co mając zrobić ludzie, którzy nie mogą dojechać do Gryfina aby odebrać swoją korespondencję? Co nas jako klientów poczty obchodzi brak pracowników? – dodaje internauta.
Reklama
Reklama
Przesyłki nie docierają na czas. Jak tłumaczą się na poczcie?
- Od jakiegoś czasu w Gardnie pojawił się problem z terminowym dostarczaniem korespondencji oraz przesyłek. Dzisiaj, 24 lutego 2017 r. zadzwoniłem do placówki Poczty w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych. Telefon odebrała pani E. Dąbrowska. Na moje pytanie, czy dzisiaj zostaną dostarczone przesyłki, pani odpowiedziała, że… nie będą, ponieważ brakuje im pracowników. A jeśli chcę, to mogę złożyć zażalenie na piśmie – opowiada nam czytelnik.
- 24.02.2017 20:20 (aktualizacja 20.09.2023 19:02)
Napisz komentarz
Komentarze