Z dyrektorem Oddziału rozmawialiśmy dzisiaj, 10 lutego 2017 r. Wiedział już o całej sprawie. Uzgodniliśmy, że odpowiedź otrzymamy na piśmie w ciągu 2 tygodni.
Jednak korespondencję otrzymaliśmy jeszcze dzisiaj, zaledwie parę godzin po rozmowie.
Poniżej przedstawiamy odpowiedź dyrektora gryfińskiego Oddziału Banku Pekao S.A.
Zaistniała sytuacja miała miejsce w dniu 9 lutego 2017. Podczas transakcji wypłaty środków pieniężnych przez klientkę, nastąpiło wyłączenie zasilania bankomatu, co uniemożliwiło fizycznie wypłatę pieniędzy. Urządzenie w ciągu kilku minut zostało uruchomione ponownie. Klientka złożyła reklamację w powyższej sprawie w dniu 09.02.2017, która została rozpatrzona dzień później i środki już zostały zwrócone na rachunek bankowy klientki.
Wyłączenie zasilania bankomatu nie wynika z jego wadliwości, więc nie przewiduje się jego wymiany, a naprawa jest niepotrzebna, gdyż jego wyłączenie wyniknęło z czynników zewnętrznych. Reklamacja dotycząca tego bankomatu, która wpłynęła do naszego oddziału jest pierwszą tego typu od momentu zainstalowania bankomatu we wrześniu 2016 roku.
Rafał Koczkodaj, dyrektor Oddziału
Bank Pekao S.A.
I Oddział w Gryfinie
ul. Parkowa 3
O zdarzeniu, które spotkało naszą czytelniczkę, napisaliśmy tutaj:
http://www.igryfino.pl/wiadomosci/21770,pozbawil-gryfinianke-srodkow-do-zycia
Napisz komentarz
Komentarze