Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 21:08
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pozbawił gryfiniankę środków do życia

-Chciałabym nagłośnić sprawę feralnego bankomatu mieszczącego się w sklepie Intermarche przy ul. 9 Maja. W dniu dzisiejszym, 9 lutego 2017 r. chciałam wypłacić pieniądze (dużą sumę, bo całą wypłatę). Bankomat przystąpił do transakcji, wydał kartę, przy czym… w połowie się wyłączył. Pieniędzy nie wypłacił, a zostały pobrane z konta – informuje nas czytelniczka.

-W rozmowie z pracownikami sklepu dowiedziałam się, że taka sytuacja nie zdarzyła sie pierwszy raz i w ciągu ostatnich dwóch tygodni kilka osób stało się ofiarami awarii bankomatu. Bank poinformowany o takich przypadkach nic nie robi w kierunku usunięcia awarii, a na rozpatrzenie reklamacji muszę czekać do 30 dni pozbawiona środków do życia. Proszę o interwencję w celu usunięcia usterki przez bank lub w ogóle wymiany tego bankomatu – dodaje mieszkanka Gryfina (imię i nazwisko do wiadomości redakcji). 

 

Opisaną sprawę przedstawimy jutro bankowi i poprosimy o wyjaśnienia.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama