Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 23 listopada 2024 17:04
Reklama
Reklama

Urzędniczka się bulwersuje, a sekretarz podejmuje działania

Po naszym artykule pt. „Dziwne zwyczaje niektórych urzędników” otrzymaliśmy telefon z Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie od rozzłoszczonej naczelnik jednego z wydziałów, która wyraziła oburzenie publikacją materiału. Wskazywała, że przecież rozmowa telefoniczna nie trwała długo (nie doszła do skutku). Jej zdaniem miała prawo wyprosić petenta na czas rozmowy przez komórkę, a sprawa petenta została przecież w końcu załatwiona. Natomiast dzień później, w piątek, list przysłała sekretarz UMiG - Beata Kryszkowska, która czeka na uwagi, mogące przyczynić się do poprawy jakości pracy w magistracie. Poniżej treść owego listu.
Treść listu sekretarz gminy:
W związku z Pańskim artykułem zamieszczonym na portalu pt. "Dziwne zwyczaje niektórych urzędników" proszę o bliższe informacje dotyczące opisanych zdarzeń, co jest niezbędne do podjęcia właściwych działań.
 
W gryfińskim urzędzie od 2009 roku funkcjonuje System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008, który podlega ciągłemu doskonaleniu. Wykorzystujemy do tego również opinie naszych interesantów. Naszym celem jest świadczyć usługi na wysokim poziomie, w przypadku błędów czy niedociągnięć podejmujemy stosowne działania. Zauważył Pan, że wiele się zmieniło, za co dziękuję, ale będę wdzięczna za uwagi i opinie, które przyczynią się do poprawy jakości, jak również naszego wizerunku na zewnątrz.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ReklamaEPI-AKCJA Fundacji "Normalnie" 08.11.-09.12.2024
Reklamadotacje rpo
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama