Porządek obrad:
I. Sprawy regulaminowe.
1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
2/ przyjęcie protokołów z XXII i XXIII sesji.
II. Zgłaszanie wniosków Komisji Rady.
III. Informacja o działalności bieżącej i sytuacji finansowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Gryfinie – DRUK nr 1/XXV.
- uwagi i wnioski
IV. Informacja o działalności bieżącej i sytuacji finansowej Gryfińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. – DRUK nr 2/XXV.
- uwagi i wnioski
V. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia zmian Statutu Związku Gmin Dolnej Odry – DRUK nr 3/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
VI. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia gminy Gryfino ze Związku Gmin Dolnej Odry – DRUK nr 4/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
VII. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały XXI/194/08 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 29 lutego 2008 r. w sprawie ustalenia zasad wydzierżawiania
i wynajmowania nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości gminy Gryfino – DRUK nr 5/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
VIII. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XX/179/12 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 26 kwietnia 2012 roku w sprawie przyznania dotacji na remonty zabytkowych obiektów sakralnych w roku 2012 – DRUK nr 6/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
IX. Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia dyrektora Ośrodka pomocy Społecznej w Gryfinie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących świadczenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym – DRUK nr 7/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
X. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kierunków działania burmistrza co do przekształceń Centrum Wodnego „Laguna” w Gryfinie – DRUK nr 8/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XI. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Gryfino na 2012 rok – DRUK nr 9/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XII. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej gminy Gryfino na lata 2012-2025 – DRUK nr 10/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XIII. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Gryfinie – DRUK nr 11/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XIV. Rozpatrzenie skargi na działanie burmistrza Miasta i Gminy Gryfino – DRUK nr 12/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XV. Rozpatrzenie skargi na bezczynność burmistrza Miasta i Gminy Gryfino – DRUK nr 13/XXV.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XVI. Przedstawienie sprawozdania finansowego z wydatków budżetowych poniesionych w związku z referendum zarządzonym na dzień 10 czerwca 2012 r. w sprawie lokalizacji elektrowni jądrowej wraz z wszelką inną infrastrukturą związaną z przemysłem jądrowym – DRUK nr 14/XXV.
XVII. Informacja burmistrza o pracach podejmowanych w okresie międzysesyjnym i z wykonania uchwał Rady.
uwagi i zapytania.
XVIII. Zgłaszanie interpelacji i zapytań radnych.
XIX. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych zgłoszone w pkt. XVIII.
XX. Wolne wnioski i zakończenie sesji.
Napisz komentarz
Komentarze