Projektem pt. „Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli w powiecie gryfińskim” zarządza Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Gryfinie. W bieżącym roku szkolnym szefowie placówek oświatowych omawiają pozapedagogiczne obowiązki dyrektora. Czwartkowy temat spotkania brzmi „Dyrektor jako zarządca nieruchomości”.
-Cieszę się, że dyrektor Bogumiła Żurawiecka zaprosiła nas do swojego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Mieszkowicach. Będziemy mieli okazję zobaczyć szkołę, o której dużo słyszałam – mówi koordynator sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów oraz organizatorka szkoleń Alicja Kordylasińska.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Mieszkowicach im. Osadników Wojskowych w Mieszkowicach istnieje od 1.09.1961 r., wówczas jako Państwowe Technikum Rolnicze. Od 1 stycznia 2009 r., na mocy porozumienia zawartego pomiędzy Powiatem Gryfińskim a Ministerstwem Rolnictwa, organem prowadzącym szkołę jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Obecnie w szkole uczniowie uczą się w czterech klasach technikum. Klasy są dwuzawodowe: technik architektury krajobrazu oraz technik żywienia i usług gastronomicznych.
Szkoła posiada gabinety specjalistyczne, wyposażone zgodnie ze standardami egzaminacyjnymi w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe. Poza tym dysponuje bardzo dobrze wyposażonymi gabinetami, w tym nowoczesną pracownią komputerową i dwiema pracowniami językowymi. Ponadto szkoła posiada halę sportową z siłownią i zapleczem socjalnym. Walorem placówki jest stołówka szkolna oraz dobrze wyposażony i wyremontowany internat na 60 miejsc.
Napisz komentarz
Komentarze