Oto filmik przesłany przez naszą czytelniczkę:
Zaraz po otrzymaniu tego nagrania, zwróciliśmy się do firmy kurierskiej DPD z prośbą o komentarz. Odpowiedź nadeszła bardzo szybko. Maksymilian Pawłowski, kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej, przekazał nam oficjalne stanowisko, które wyraża głębokie ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji.
Szanowny Panie Redaktorze,
Jesteśmy poruszeni i bardzo nam przykro z powodu tego, co widać na załączonym filmie. Przedstawiona na filmie sytuacja jest niedopuszczalna i łamie wszelkie nasze zasady i standardy związane z obsługą paczek w sieci DPD, dlatego bardzo ubolewamy, że w ogóle miała miejsce.
W wyniku tego zajścia wyciągnęliśmy poważne konsekwencje służbowe wobec zaangażowanych osób, w tym zakończenie współpracy.
Wiemy jak ważne są paczki naszych Klientów, dlatego regularnie prowadzimy szkolenia, audyty oraz przypominamy standardy związane z ich obsługą, na każdym etapie ich procesowania w naszej sieci.
Jeszcze raz bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji.
Z poważaniem,
Maksymilian Pawłowski
Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej DPD
Napisz komentarz
Komentarze