Twój zakres obowiązków
- dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta – również telefonicznie
- aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Nasze wymagania
- doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze klienta
- otwartość na Klienta i komunikatywność
- konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu
- nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole
- swoboda w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office
- wykształcenie minimum średnie
Co oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- nielimitowany, miesięczny system premiowy uzależniony od wyników
- wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera w okresie wdrożenia
- gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia
- udział w konkursach sprzedażowych
- system szkoleń i programów rozwojowych
- prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin
- kafeteryjną platformę benefitów
Jesteśmy społecznością, która wspiera indywidualny rozwój każdego Pracownika. Do świata finansów chętnie wprowadzamy również młode pokolenie Pracowników, którzy są dopiero na początku swojej drogi zawodowej. Dołącz do nas!
Artykuł promocyjny