Po Krakowie i Poznaniu, Warszawa stała się kolejnym miastem, które doczekało się sklepu Woolworth. Lokalizacja sklepu jest bardzo dogodna - znajduje się w forcie Wola, przy ulicy Połczyńskiej.
Sieć Woolworth posiada już 500 sklepów w Niemczech i ma ambitne plany względem Polski - do kwietnia 2024 roku chce otworzyć 15-25 sklepów, a w perspektywie długoterminowej deklaruje nawet chęć działania ponad 1000 sklepów w Polsce.
Oferta Woolworth to produkty od zabawek, przez kosmetyki, artykuły dekoracyjne, po papiernicze i tekstylia domowe. Asortyment wynosi od 8 tysięcy do 12 tysięcy produktów, w tym również produkty AGD i gospodarstwa domowego. Sieć Woolworth stawia na mniejszych producentów, choć da się też znaleźć w sklepach produkty markowe.
W związku z otwarciem sklepu w Warszawie, Woolworth przygotował atrakcyjną ofertę dla klientów. Przy zakupie w piątek, klienci mogą liczyć na ponad 5 tysięcy artykułów poniżej 13 zł, ofertę specjalną "hity na otwarcie" oraz inne niespodzianki. Dodatkowo, sieć przygotowała także konkurs z nagrodami, z której mogą skorzystać klienci, którzy zrobili zakupy.
Jak czytamy na oficjalnej stronie sieci: W sklepach Woolworth, rodziny i wszyscy, którzy zwracają uwagę na cenę, mogą sobie pozwolić na własny styl, dobrą jakość za uczciwą cenę i jednocześnie piękny wystrój wnętrza. Osiągamy to dzięki szybkiemu wzrostowi, efektowi skali oraz szczupłym i celowo prosto utrzymywanym strukturom organizacyjnym firmy.
O powstaniu sklepów w Polsce pisaliśmy tu:
Napisz komentarz
Komentarze