Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 11:35
Reklama dotacje rpo
Reklama

Prowadzą kampanię na rzecz równości płci

#EmbraceEquity to wzmocnienie działań, traktujących równość płci, nie jako przywilej, a konieczność, która musi być głęboko osadzona w DNA każdego społeczeństwa. Kampania otwiera dyskusję "Dlaczego równe szanse to za mało".
  • Źródło: dost.
Prowadzą kampanię na rzecz równości płci

Autor: Lioness Series Visual Landscape

#EmbraceEquity to działania na rzecz równości płci prowadzone przez Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) oraz fundację International Women’s Day. Trzyetapowa inicjatywa będzie m.in. realizowana we wszystkich biurach Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej. 

W swoich działaniach Publicis Groupe CEE skupi się na tworzeniu inkluzywnej kultury pracy, w której kobiety mogą się rozwijać, a ich osiągnięcia są doceniane i celebrowane. Misja ta będzie realizowana trzech kluczowych płaszczyznach:

  1. Świadomość (Dlaczego równe szanse to za mało) - upewnienie się, że społeczność Publicis Groupe CEE prawidłowo rozumie różnicę między równością, a sprawiedliwością. 
  2. Edukacja - wykorzystanie programów fundacji International Women’s Day "Lean in", aby edukować zespoły w zakresie tworzenia kultury miejsca pracy sprzyjającej integracji, oraz zapewnić kobietom mentoring i wsparcie, których potrzebują, aby osiągać swoje cele zawodowe. 
  3. Analiza i działanie - Przeprowadzenie analizy zróżnicowania wynagrodzenia (pay gap) ze względu na płeć w Publicis Groupe CEE, w celu sformułowania rekomendacji dalszych działań. 

-W ciągu ostatnich dwóch lat, odkąd powstał nowy region Publicis Groupe CEE, podjęliśmy działania, mające na celu stworzenie jeszcze bardziej integracyjnego i różnorodnego środowiska pracy, dla naszych koleżanek. Choć obecnie mamy silne liderki i mocną grupę utalentowanych kobiet w naszych zespołach – co stwierdzam z niemałą satysfakcją – to jesteśmy świadomi, że trzeba zrobić jeszcze więcej. Dzięki tej nowej inicjatywie mamy nadzieję uczynić znaczący krok w kierunku stworzenia kultury i środowiska, które umożliwia i wzmacnia wszystkie nasze talenty - to dopiero początek tego, co planujemy w nadchodzących dniach i latach – powiedział Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.

Równolegle z inicjatywą równości płci, organizacja uruchomi pierwszą serię inspirujących rozmów "Publicis Groupe CEE Lioness" na wewnętrznej platformie Marcel. Nazwa serii „Lioness” pochodzi od symbolu lwa, używanego w tożsamości marki Publicis Groupe i będzie prezentować liderki z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, celebrując ich historie i sukcesy zawodowe. 

Mamy nadzieję, że seria Lioness dostarczy następnemu pokoleniu silnych kobiecych wzorców wśród liderek naszej branży, które już teraz są siłą napędową zachodzących w niej zmian – mówi Tomas Lauko.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Smutna prawda 10.03.2023 07:28
Wstyd .żeby w 21 wieku w środku Europy była konieczność walki o równość ..

i
Bis 09.03.2023 19:51
Teraz wszystko stoi na głowie i jest na odwrót.

ReklamaEPI-AKCJA Fundacji "Normalnie" 08.11.-09.12.2024
Reklamadotacje rpo
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama