– Światowa gospodarka zmienia się w szybkim tempie. Rozwijając własne produkty i inwestując w nowe obiecujące projekty, Mitgo w znacznym stopniu przyczyni się do rozwoju takich branż jak eCommerce, AdTech i MarTech. Podejście skoncentrowane na innowacjach stanowi sam trzon działalności biznesowej Mitgo. Nowa struktura firmy pozwoli nam na jeszcze większą swobodę w zakresie uruchamiania przedsięwzięć, akwizycji, inwestowania i przyciągania inwestycji – podkreśla Alexander Bachmann, prezes, założyciel i właściciel Admitad, obecnie pełniący również stanowisko prezesa Mitgo.
Mitgo działało już wczesniej pod marką Admitad. Teraz aspiruje do odegrania znaczącej roli w kształtowaniu dziedzin, w których posiada aktywa, a więc MarTech, FinTech oraz rożnego rodzaju innowacji IT. Spółka Mitgo aspiruje zdobyć też zupełnie nowe obszary, takie jak EdTech (usługa Univibes, pozwalająca studentom na wybór i aplikowanie do międzynarodowych programów stypendialnych) czy Smart Shopping (usługa CheckRewards).
Mitgo ma też działać jako inkubator startupów dla założycieli i współzałożycieli oraz sieć inwestorów i przedsiębiorców, wspierając i rozwijając obiecujące nowe firmy. Jednym z priorytetów spółki jest dążenie do pozyskiwania silnych i aktywnych inwestorów oraz nowych członków zespołów w regionach objętych jej aktywnością.
Napisz komentarz
Komentarze