- Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów
- wykształcenie: wyższe techniczne,
- staż pracy – minimum 3 lata na stanowiskach kierowniczych lub administracyjnych
- umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: prawa spółdzielczego, prawa budowlanego w zakresie spółdzielni mieszkaniowych, BHP oraz Kodeksu pracy,
- znajomość zasad rachunkowości zarządczej i kontroli finansowej,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe.
- Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- życiorys,
- świadectw pracy,
- dokumenty ukończenia szkoleń, kursów oraz potwierdzające wykształcenie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art.6 ust 1lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
- Wymagane dokumenty należy składać w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej „Płonia” w Kołbaczu ul. Szarych Mnichów 7 w godz. 700 – 1500 lub pocztą na adres Spółdzielni Mieszkaniowej „Płonia”, w terminie do dnia 28.02.2022 roku.
Ogłoszenie płatne.