Do współpracy w ramach kampanii zaproszono influencerów, zarówno zawodowych sportowców, jak i amatorów.
Polaku, wtań z kanapy!
Nie ruszamy się, bo nie chcemy się spocić
Różnorodnie, atrakcyjnie i przy wsparciu influencerów
Pierwsza edycja kampanii „Spoć się!” potrwa do końca listopada 2021 roku, ale jej materiały będą dostępne online bezterminowo. Jej organizatorem jest Fundacja Zwalcz Nudę. Projekt jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu z programu Sportowe Wakacje+.
Patronami medialnymi kampanii są: Wirtualna Polska, Fitrepublic.pl, Życie Seniora i Fit.pl
Aleksandra Bażyńska
Więcej informacji: www.spocsie.pl
1: Raport Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny „Sytuacja zdrowotna ludności Polski i jej uwarunkowania 2020”, http://bazawiedzy.pzh.gov.pl/wydawnictwa, dostęp: 2.09.2021 r.
2: J.w.
3: https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/obesity-and-overweight
Napisz komentarz
Komentarze