-W serwisie transakcyjnym Santander internet mogą występować utrudnienia. Staramy się jak najszybciej przywrócić dostęp – czytamy na profilu facebookowym Santander Bank Polska.
Czekamy na odpowiedź dotyczącą problemów z transakcjami i terminów ich usunięcia.
Przypominamy, że dziś jest pierwszy dzień na składanie wniosków o wypłatę świadczenia Rodzina 500+ także na pierwsze dziecko. I tego klienci nie mogą dokonać za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Na razie w celu nawet wypłat pieniędzy trzeba udać się do siedziby banku.
Oto odpowiedź banku na nasze zapytanie:
Szanowny Panie,
Obecnie w usługach Santander Internet jest dostępna większość funkcji, za wyjątkiem zakładki „usługi kartowe” oraz możliwości wnioskowania o 500+. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem tych funkcji, poinformujemy o ich dostępności.
Ewa Krawczyk
menedżer ds. komunikacji z mediami
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu
Biuro Prasowe
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedź z godz. 16.40:
Obecnie nasze systemy działają, można już składać wnioski w program-----ie 500+. Ze względu na duże zainteresowanie mogą one jednak działać wolniej.
Przepraszamy naszych klientów za dzisiejsze niedogodności.
Ewa Krawczyk
menedżer ds. komunikacji z mediami
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu
Biuro Prasowe
Napisz komentarz
Komentarze