Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 10:26
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Zadzwoń w sprawie leczenia onkologicznego i wsparcia psychologicznego pacjentów onkologicznych i ich bliskich

Przypominamy, że dziś 6 marca pierwszy dyżur w ramach projektu „Łączy nas pacjent”. Adrianna Sobol z Fundacji „Onkocafe – Razem Lepiej” będzie udzielała konsultacji z zakresu leczenia onkologicznego oraz wsparcia psychologicznego pacjentom onkologicznym i ich bliskim. Osoby, które chcą porozmawiać z panią Adrianną, 6 marca br. mogą zadzwonić na numer bezpłatnej ogólnopolskiej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta 800-190-590 w godzinach 12.00 – 14.00.
Adrianna Sobol

Udzielane podczas dyżuru wsparcie ma na celu zmianę postrzegania choroby nowotworowej zarówno przez osoby chore jak i ich najbliższych.

Pani Adrianna Sobol jest członkiem zarządu Fundacji "OnkoCafe - Razem Lepiej", która działa od 2014 roku. Jest psychoonkologiem, magistrem psychologii o specjalności klinicznej Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej, absolwentką podyplomowych studiów z Psychotraumatologii oraz Psychoonkologii. Zdobyte wykształcenie pozwoliło jej zdobyć szeroką wiedzę z zakresu potrzeb pacjentów doświadczonych onkologicznie. Na co dzień pracuje na stanowisku psychoonkologa w Szpitalu Onkologicznym, gdzie pomaga pacjentom mierzyć się z nowotworami.

Więcej informacji o fundacji: www.onkocafe.pl

Dyżur na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta jest wynikiem wspólnego projektu Rzecznika z organizacjami pacjentów pn. „Łączy nas pacjent”. Dzięki współpracy specjaliści z różnych dziedzin, zrzeszeni w największych w Polsce organizacjach pacjentów będą wraz z ekspertami Rzecznika udzielać telefonicznych porad, informacji oraz wsparcia dotyczącego określonych chorób.

Zapraszamy do zapoznania się z kolejnymi dyżurami przedstawicieli organizacji pacjentów:

http://www.rpp.gov.pl/porady-ekspertow-ngo

 

Najbliższe dyżury przedstawicieli organizacji pacjentów:

http://www.rpp.gov.pl/porady-ekspertow-ngo

 

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu z bezpłatną ogólnopolską infolinią Rzecznika Praw Pacjenta pod numerem 800-190-590, czynną w dni powszednie w godz. 8:00-20:00.

O sprawie informowaliśmy już wcześniej tu:

http://www.igryfino.pl/wiadomosci/27214,telefoniczne-porady-informacje-oraz-wsparcie-dotyc


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama