XVII BIEG INTEGRACYJNY O PUCHAR RADY SOŁECKIEJ - REGULAMIN
Stare Objezierze, 09.07.2016 r.
KOBIETY - 5 km
MĘŻCZYŹNI – 10 km
Nordic Walking – 5 km
START - godz. 17:00
DEKORACJA - godz. 18:30
Regulamin zawodów sportowych o charakterze rekreacyjnym:
1. ORGANIZATOR:
• OSP w Starym Objezierzu i Rada Sołecka Starego Objezierza
2. CELE ZAWODÓW :
• Propagowanie biegania jako propagowanie zasad fair play
• Promowanie zdrowego trybu życia wśród lokalnej społeczności
• Zwiększenie sprawności ruchowej uczestników
• Promocja walorów turystycznych miejscowości, gminy Moryń, powiatu Gryfińskiego oraz województwa Zachodniopomorskiego
3. WSPÓŁORGANIZATORZY:
• Urząd Miejski w Moryniu
• ZGKiM w Moryniu
• Miejski Ośrodek Kultury w Moryniu
• KGW w Starym Objezierzu
• Radny – Jerzy Domaradzki
Patronat honorowy:
• Robert Grzywacz Członek Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego
• Józef Piątek Burmistrz Morynia
• Henryk Kaczmar Członek Zarządu Starostwa Powiatu Gryfińskiego
• Ewa Dudar Radna Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego
Patronat medialny: Gazeta Chojeńska, chojna24.pl, igryfino.p, ono24.info
4. TERMIN, MIEJSCE I TRASA BIEGU:
• Bieg odbędzie się 09.07.2016r. (sobota) w Starym Objezierzu – 5 km od Morynia w kierunku Cedyni (woj. zachodniopomorskie)
• Start i meta – przy Wiejskim Centrum Kultury w Starym Objezierzu
• Biuro biegu – Wiejskie Centrum Kultury w Starym Objezierzu, czynne w sobotę 09.07.2016r. w godz. 14:00 -16:15
• Szatnia, toalety i parking mieszczą się na terenie Wiejskiego Centrum Kultury w Starym Objezierzu
• Trasa wytyczona jest przez malowniczo położone miejscowości:
Stare Objezierze – Nowe Objezierze – Klępicz – Stare Objezierze
• Bieg zostanie przeprowadzony na trasie jednej pętli dla kobiet i dwóch pętli dla mężczyzn,
a dla zawodników nordic walking na trasie jednej pętli
• Oznakowany jest każdy kilometr trasy
• Nawierzchnia starannie przygotowana - asfalt:
a) 5 km – kobiety
b) 10 km – mężczyźni
c) 5km - nordic walking
5.ZASADY UCZESTNICTWA I ZGŁOSZENIA:
•Do startu w biegu głównym dopuszczeni zostaną zawodnicy urodzeni w 2000 r. i starsi,
•Zawodnicy niepełnoletni muszą posiadać zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na uczestnictwo w biegu
•Zawodnicy powyżej 18 roku życia podpisują u organizatora oświadczenie o zdolności zdrowotnej do udziału w biegu lub aktualne badania lekarskie
•Zgłoszenia pisemne w Wiejskim Centrum Kultury w Starym Objezierzu do 07.07.2016 r. lub pocztą elektroniczną na e-mail – bigfut @ poczta.onet.pl
Wszelkich informacji udzielamy pod numerem tel. 914 146 123 lub 510 332 340
Wszyscy zgłoszeni będą systematycznie umieszczani na liście startowej biegu
•Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko, datę urodzenia, adres: kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, tel. kontaktowy, e-mail, przynależność klubowa
•Numery startowe wydawane będą w biurze zawodów po okazaniu dokumentu tożsamości, karty zgłoszenia z oświadczeniem o zdolności zdrowotnej do udziału w biegu (sobota 09.07.2016r. w godz. 15:00-16:15)
•Przyjęcie numeru startowego uważa się za jednoznaczne z akceptacją regulaminu imprezy
•Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać numery startowe przymocowane do koszulki w widocznym miejscu
•Wszyscy zawodnicy startują w biegu na własną odpowiedzialność
•Organizator zaleca, aby zawodnicy ubezpieczyli się na własny koszt od następstw nieszczęśliwych wypadków
•każdy zawodnik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem biegu i jest zobowiązany do jego przestrzegania
Zawodnicy, którzy zgłoszą się do biegu do 07.07.2016 r. otrzymają pamiątkowy medal i koszulkę
•Biuro biegu czynne w dniu zawodów w godz. 14.00 – 16.15 w Wiejskim Centrum Kultury w Starym Objezierzu
•Lista startowa oraz komunikat końcowy zostanie umieszczony na www.lubuskiportal.fc.pl
6.FINANSOWANIE BIEGU:
•Koszty organizacyjne biegu ponosi Organizator
•Koszty uczestnictwa pokrywają uczestnicy biegu lub organizacji delegującej
•Organizator nie przewiduje opłaty startowej
7.KLASYFIKACJA KOŃCOWA:
•Prowadzona będzie w biegu indywidualna klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn za zajęcie miejsca I – III.
8.NAGRODY:
•Każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy medal i koszulkę (warunek – zgłoszenie do 07.07.2016 r.)
a)Klasyfikacja generalna biegu: kobiety i mężczyźni (I – III miejsce) – puchary i nagrody rzeczowe
b)Najlepsza zawodniczka z Gminy Moryń - pamiątkowa statuetka i nagroda rzeczowa
c)Najlepszy zawodnik z Gminy Moryń - pamiątkowa statuetka i nagroda rzeczowa
d)wśród wszystkich uczestników, którzy ukończą bieg zostanie rozlosowanych 10 nagród rzeczowych
e)wśród uczestników marszu nordic walking zostanie rozlosowane 5 nagród rzeczowych
9.POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
•Każdy startujący w biegu musi posiadać przypięty numer startowy na koszulce
•Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje i urazy odniesione w trakcie imprezy
•Uczestnicy biegu nie będą ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków przez Organizatora
•Organizator zapewnia podstawową opiekę medyczną, szatnię oraz możliwość skorzystania z prysznica
•Organizator zapewnia wodę niegazowaną na trasie biegu i mecie
•Każdy uczestnik biegu otrzyma bon żywnościowy na posiłek regeneracyjny
•Uczestników obowiązuje strój oraz obuwie sportowe w czasie biegu
•Organizator nie bierze odpowiedzialności za przedmioty pozostawione bez zabezpieczenia
•Zdjęcia i filmy wykonane podczas imprezy mogą być wykorzystane w materiałach reklamowych biegu (komunikat końcowy, plakat, informacje prasowe, galerie zdjęciowe itp.)
•Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w regulaminie, a informacja o nich nastąpi nie później niż w dniu zawodów
Napisz komentarz
Komentarze