Sekretarz Ewa Sznajder odpowiedziała na nasze pytania odnośnie urządzania sali nr 25 i zamówienia nowych mebli za prawie 20 tys. zł.
-Sala 25 zostanie przeznaczona do pracy Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego. Podkreślić należy, że ostatnie klęski żywiołowe w postaci huraganów i powodzi zobowiązują samorządy do szczególnej staranności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańców. Do tej pory Urząd nie dysponował miejscem odpowiednim do pracy w sytuacjach kryzysowych.
Dodatkowo sala ta służyć będzie szkoleniu pracowników, radnych, sołtysów, co umożliwi realizację celów statutowych Gminy w zdecydowanie szerszym zakresie.
Meble, które znajdowały się w sali 25 kiedy pełniła funkcję pomieszczenia biurowego, służą jako wyposażenie w pomieszczeniach biurowych Wydziału Działalności Gospodarczej, Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie znajdujących się w budynku banku.
Ponieważ wyposażenie biurowe pomieszczenia Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego zostanie zakupione na podstawie zamówienia publicznego, informacja na ten temat znajduje się na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu.
Zgodnie z treścią zawartą powyżej, sali 25 nie zostanie przywrócona funkcja sali ślubów.
Wszystkie remonty i zmiany lokalowe w Urzędzie służą poprawie warunków pracy i podniesieniu jakości usług dla mieszkańców – odpowiedziała na nasze pytania sekretarz Miasta i Gminy Gryfino Ewa Sznajder.
O zamówieniu nowych mebli do sali nr 25 napisaliśmy tutaj:
http://www.igryfino.pl/wiadomosci/25725,kupia-meble-za-prawie-19-tysiecy-zlotych
Napisz komentarz
Komentarze