Pracownik, który 18 maja 2017 r. odebrał nasz telefon stwierdził, że nie widzi wielu zgłoszeń z Gryfina dotyczących jakiejś awarii. Zasugerował, że wszystko powinno działać jak należy. Jednocześnie poradził aby mieszkańcy Gryfina – jeśli nie mogą dodzwonić się do swojego operatora – skorzystali z innych sieci telefonicznych i w Plusie zgłaszali uszkodzenia linii oraz wszelkie inne zakłócenia.
O sprawie napisaliśmy wówczas tutaj:
http://www.igryfino.pl/wiadomosci/23133,problemy-z-siecia-plus
Jednak dzisiaj, 25 maja 2017 r. po siedmiu dniach oczekiwania przyszła z Plusa odpowiedź pisemna, w której… operator przyznaje, że awaria była.
-Niestety mieliśmy zakłócenie zewnętrzne jednej z naszych stacji BTS, co degradowało jakość pracy dwóch jej sektorów i mogło powodować problemy w korzystaniu z usług w jednym z systemów, ale pozostałe cały czas funkcjonowały prawidłowo. Obecnie sytuacja została już wyjaśniona i stacja działa prawidłowo, a dla większego bezpieczeństwa i zmniejszenia prawdopodobieństwa wpływu tego typu zakłóceń został też wymieniony jeden z elementów sterujących jej pracą. Klientów, którzy odczuli jakieś problemy możemy tylko przeprosić za zaistniałą nie z naszej winy sytuację – wyjaśnienie takiej treści przysłał do igryfino Arkadiusz Majewski, starszy specjalista w Dziale Komunikacji Korporacyjnej sieci Plus.
Napisz komentarz
Komentarze