Taniej. Co u kogo?
Marketingowy sposób promocji ofert handlowych poprzez rabaty cenowe w ograniczonym czasie i wybranym asortymencie, sprawdza się we wszystkich sektorach. Pomysł wypalił również w odniesieniu do propozycji z zakresu usług turystycznych. Pierwsza, w praktyce z powodzeniem, wprowadziła go w życie Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna w 2008 roku. Za jej przykładem poszło wielu naśladowców – miasta i regiony. Ministerstwo Sportu i Turystyki spopularyzowało akcję na poziomie ogólnopolskim. Zachęca w ten sposób przedsiębiorców związanych z branżą turystyczną i gestorów atrakcji turystycznych do prezentowania swoich ofert, a rodaków, turystów indywidualnych, do korzystania z atrakcji i usług turystycznych, również poza głównym sezonem wakacyjnym.
Założenie jest proste. Klienci, którzy w określonych dniach wybiorą się na przykład do restauracji, muzeów, parków rozrywki, czy też zechcą zatrzymać się w hotelu, mogą liczyć na zniżki, nawet 50%, w stosunku do wysokości standardowego cennika obowiązującego każdego innego dnia.
Przed podjęciem szczegółowych planów weekendowych, można upewnić się, które obiekty proponują usługi w tańszych cenach. Lista opublikowana będzie na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Warto zapoznać się z nią uważnie, ponieważ w wielu przypadkach partnerzy akcji umożliwiają skorzystanie z usług w innym terminie, pod warunkiem, że ich zakupu lub rezerwacji klient dokona w podczas dni niższych cen.
Istotna uwaga organizacyjna. Koordynator akcji, Polska Organizacja Turystyczna, nie odpowiada za realizację poszczególnych ofert promocyjnych, które zgłaszają partnerzy akcji. Nie są one również wymienione na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Wyłącznie na stronach internetowych partnerów akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” zamieszczane są dokładne informacje dotyczące konkretnych usług.
Napisz komentarz
Komentarze