Szanowny Panie,
W odpowiedzi na poruszoną przez Pana na portalu internetowym kwestię nienależycie wykonanej usługi przez firmę Albatros Sp.z o.o Sp.k, zwracamy się z uprzejmą prośbą o udostępnienie danych osoby, reklamującej jakość wykonanej usługi, celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz wdrożenia odpowiedniej procedury reklamacyjnej.
Z Naszej strony chcemy wyjaśnić sprawę do końca, gdyż każdy Klient Naszej Firmy jest dla nas ważny i traktujemy go z należytym szacunkiem, zaś o „kpieniu sobie z klienta” nie może być mowy.
W dalszej kolejności, planujemy za pośrednictwem lokalnych mediów przekazać informacje o zasadach obsługi Klienta oraz polityce reklamacyjnej, tak aby każdy Klient miał wiedzę jak postępować w przypadku wystąpienia reklamacji świadczonej przez Nas usługi. Aby dotrzeć do jak najszerszego grona adresatów i odbiorców Naszych usług, mamy nadzieję, iż w trosce o mieszkańców zechce Pan nam umożliwić zamieszczenie takiej informacji również na portalu igryfino.pl
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Charłampowicz
Manager ds. obsługi klienta i tłumaczeń niemieckojęzycznych
Napisz komentarz
Komentarze