Zanim o wygranej – poznajmy trochę szczegółów.
Co z przetargiem?
Dlaczego nie ma przetargu na reklamy urzędu w lokalnych mediach?
–Ponieważ wartość reklam jest poniżej 14 tys. euro, więc przetargu organizować nie trzeba, a wystarczy tzw. zapytanie o cenę – usłyszeliśmy w Urzędzie Miasta i Gminy w Gryfinie.
Urzędnicy sami pytają wytypowane przez siebie media o propozycje cenowe.
Wojna wygrana przez Gazetę Gryfińską
W zeszłym roku oferty w związki z zapytaniem o cenę przysłali Tomasz Miler z Gazety Gryfińskiej, Kamil Miler – wydawca wymienionego tygodnika oraz 7 Dni Gryfina. Wygrał Tomasz Miler, który cały ubiegły rok zamieszczał urzędowe reklamy. Moduł dla UMiG w Gryfinie kosztował tylko 46 groszy brutto. Wydawało się, że niżej już nie można. A jednak…
Po dogrywce wygrana 7 Dni
Niedawno Urząd Miasta i Gminy ponownie ogłosił konkurs ofert dla prasy. W kopertach przyszły oferty od Gazety Gryfińskiej i od 7 Dni Gryfina. Gdy komisja zapoznała się z przesłanymi propozycjami okazało się, że Tomasz Miler daje 44 grosze brutto (36 gr + podatek VAT). Natomiast 7 Dni Gryfina 29 gr plus 8 proc. podatku VAT. UMiG nie wiedział co to za 8 proc., więc dopytał wydawcę 7 Dni Gryfina. Ten za drugim razem prawidłowo obliczył VAT i ostateczna cena wyniosła 28 groszy za moduł ogłoszeniowy. I ta cena wygrała, ale sposób weryfikacji oprotestowała konkurencja.
Napisz komentarz
Komentarze