PORZĄDEK OBRAD XXVIII sesji Rady Miejskiej w Gryfinie
w dniu 29 listopada 2012 r. o godz. 10
I. Sprawy regulaminowe.
1/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
2/ przyjęcie protokołu z XXV sesji.
II. Zgłaszanie wniosków Komisji Rady.
III. Wystąpienie wójta gminy Raciechowice Marka Gabzdyla z okazji 10-lecia partnerskiej współpracy między gminą Gryfino a gminą Raciechowice.
IV. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Gryfino za rok szkolny 2011/2012 – DRUK nr 1/XXVIII.
- uwagi i zapytania.
V. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego programu współpracy gminy Gryfino z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2013 – DRUK nr 2/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
VI. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości, położonych w obrębie ewidencyjnym Radziszewo – DRUK nr 3/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
VII. Podjęcie uchwały w sprawie podziału gminy Gryfino na stałe obwody głosowania, ustalenia ich granic i numerów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych – DRUK nr 4/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
VIII. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia gminy Gryfino ze Związku Gmin Dolnej Odry – DRUK nr 5/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
IX. Podjęcie uchwały w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne – DRUK nr 6/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
X. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Gryfino – DRUK nr 7/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XI. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki za pojemnik– DRUK nr 8/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XII. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – DRUK nr 9/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XIII. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Gryfino – DRUK nr 10/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XIV. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru formy spółek prawa handlowego z udziałem gminy Gryfino do wykonywania zadań gospodarki komunalnej oraz powierzenie zadań własnych gminy Gryfino z zakresu gospodarki komunalnej Przedsiębiorstwu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie – DRUK nr 11/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XV. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru formy spółek prawa handlowego z udziałem gminy Gryfino do wykonywania zadań gospodarki komunalnej oraz powierzenie zadań własnych gminy Gryfino z zakresu gospodarki komunalnej Gryfińskiemu Towarzystwu Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gryfinie – DRUK nr 12/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XVI. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLV/502/09 Rady Miejskiejw Gryfinie z dnia 12 listopada 2009 r. w sprawie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Gryfino – DRUK nr 13/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XVII. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie miasta i gminy gryfino w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – DRUK nr 14/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XVIII. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VI/42/11 z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat cmentarnych – DRUK nr 15/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XIX. Podjęcie uchwały w sprawie odpowiedzi na skargę wniesioną do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie na uchwałę nr XLIX/529/10 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 28 stycznia 2010 r., w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gryfino, w obrębach 3 i 5 miasta Gryfino – Park Miejski – DRUK nr 16/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XX. Podjęcie uchwały w sprawie odpowiedzi na skargę wniesioną do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie na uchwałę nr XXXIX/497/05 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 16 sierpnia 2005 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gryfino w obrębach geodezyjnych Parsówek, Drzenin, Sobieradz, z przeznaczeniem pod elektrownie wiatrowe – DRUK nr 17/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XXI. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XI/102/11 z dnia 29 września 2011 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gryfino – w obrębie 5 miasta Gryfino – DRUK nr 18/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XXII. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ul. Łużyckiej w Gryfinie – działki nr 125/3, 125/4 i 125/5 w obrębie 5 miasta Gryfino – DRUK nr 19/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XXIII. Podjęcie uchwały w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia prawa – DRUK nr 20/XXVIII.
1/ stanowiska Komisji Rady,
2/ dyskusja,
3/ podjęcie uchwały.
XXIV. Informacja burmistrza o pracach podejmowanych w okresie międzysesyjnym i z wykonania uchwał Rady.
uwagi i zapytania.
XXV. Zgłaszanie interpelacji i zapytań radnych.
XXVI. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych zgłoszone w pkt. XXV.
XXVII. Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych w roku 2012.
XXVIII. Wolne wnioski i zakończenie sesji.
Napisz komentarz
Komentarze