I. Sprawy regulaminowe:
a/ otwarcie obrad i stwierdzenie quorum,
b/ przyjęcie zmian do porządku obrad,
c/ przyjęcie protokołu obrad XXI sesji Rady Miejskiej w Mieszkowicach,
d/ informacja z działalności międzysesyjnej burmistrza Mieszkowic.
II. Interpelacje radnych.
III. Debata na temat bieżącego utrzymania oraz wykonania planu remontów dróg powiatowych za 2012 rok na terenie gminy Mieszkowice
a/ wystąpienie starosty gryfińskiego,
b/ dyskusja.
IV. Debata na temat stanu realizacji zadań oświatowych gminy za rok szkolny 2011/2012 z uwzględnieniem wyników sprawdzianu i egzaminu w szkołach:
a/ wystąpienie burmistrza Mieszkowic,
b/ dyskusja.
V. Ustanowienie uchwały rady w sprawie obniżenia średniej ceny żyta stanowiącej podstawę naliczenia podatku rolnego na 2013 rok:
a / opinie komisji,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
VI. Ustanowienie uchwały rady w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od nieruchomości:
a/ opinie komisji,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
VII. Ustanowienie uchwały rady w sprawie ustalenia stawek podatku od środków transportowych:
a/ opinie komisji,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
VIII. Ustanowienie uchwały rady w sprawie opłaty od posiadania psów na 2013 rok:
a/ opinie komisji,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
IX. Ustanowienie uchwały rady w sprawie programu współpracy gminy Mieszkowice z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
a/ opinie komisji,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
X. Ustanowienie uchwały rady w sprawie zatwierdzenia wniosku zaproponowanego przez Komisję Rewizyjną:
a/ przedstawienie protokołu kontroli Komisji Rewizyjnej w zakresie działalności merytorycznej i finansowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Mieszkowicach za 2011 rok,
b/ przedstawienie wyjaśnień do wniosku burmistrza Mieszkowic i dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Mieszkowicach,
c/ opinie komisji,
d/ dyskusja,
e/ podjęcie uchwały.
XI. Zapoznanie z informacjami podmiotów dokonujących analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez osoby do tego zobowiązane.
XII. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone w pkt II.
XIII. Wolne wnioski i zapytania.
XIV. Zamknięcie obrad sesji.
Zdjęcie:
Na zdjęciu (od lewej) przewodniczący rady Krzysztof Karolak i burmistrz Andrzej Salwa.
Napisz komentarz
Komentarze