Koszt modernizacji wspomnianego odcinka oraz fragmentów linii kolejowej w Kostrzynie i wymiana konstrukcji wspierających sieć trakcyjną wyniesie ok. 24 mln zł. Dokładniej zamówienie obejmuje m.in.: modernizację nawierzchni w torze nr 2 na stacji Kostrzyn w km 255,171 - 256,260, modernizację nawierzchni torowej i drogowej na przejeździe w km 255,262, modernizację nawierzchni na szlaku Godków - Chojna (tor nr 1) w km 294,306 - 297, 630, modernizację nawierzchni torowej i drogowej na przejeździe w km 296,875, modernizację nawierzchni torowej na przejeździe w km 294,356 wraz z modernizacją oświetlenia, wymianę konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej, przebudowę blokady liniowej z jednokierunkowej na dwukierunkową pomiędzy posterunkami Godków - Chojna w torze nr 2 oraz roboty towarzyszące. Roboty mają się zakończyć się do 30 listopada 2012 roku. Remont odbywa się w ramach działania "Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów- Zielona Góra - Rzepin - Dolna Odra".
Jednak modernizacji na trasie Gryfino – Kostrzyn najbardziej wymaga odcinek między Chojną a Lisim Polem.
Napisz komentarz
Komentarze